Monday 11 March 2013

Cinderelalok


Hai, Assalamualaikum..

Alhamdulillah..sekarang dah praktikal. Means dalam dunia kerja. A little bit touch of corporate. So, penampilan kena jaga.  Jaga lah sangat. So, in attempt untuk nak jadi pekerja berkaliber, aku pun tukarlah imej sikit. Tak banyak, sikit je. Tang kaki je aku tukaq sket. Baju kurung jugak pakainya. Tapi kalau before ni pergi kelas just pakai flat or sandals, now dah tukar sikit ke high heels. No, not yet. Wadges la kot dulu. (bukan kentang wedges hokayy). So, aku pakaila dengan perasaan tingginya ke ofis..


Satu hari ada urgent matter dekat toilet. So, aku lari la lelaju sikit. Sampai je dalam toilet, papp.
Haaa.. kan dah terlicin. Nasib tak jatuh je. 
Tu je nak cite. Sekian terimakasih.

Till then, bye2 :)

3 comments:

  1. jatuh terduduk macam Norkiah dalam cerita Masam-Masam Manis tu ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku tak jatuhla mr h -.-

      Delete
    2. aik? aritu aku baca "jatuh"..ni bila masa edit ni? lalala~

      Delete