Monday 26 November 2012

2 Minggu

Assalamualaikum and Hai,

Ini bukan tajuk filem ye, hehe. yes, 2 minggu lagi waktu yang tinggal untuk aku. Sebelum aku meninggalkan alam yang penuh duka lara ini. Dan entri ni juga bukan entri terakhir aku ye.. 2 minggu terakhir masa sebelum dateline untuk aku hantar thesis aku ni ha. So after this, tiada lagi aktiviti penyerabutan otak dengan perkataan thesis, thesis, thesis.  Tengah pulun buat yang all the bestlah orang putih kata.

saje gatal printscreen 


Meaning that i'm in my final year lah tu.. Tak lama lagi nak habis belajar, tinggal 2 bulan lagi kot kalo tak silap. I am surely gonna miss my student life, my monday blues taksiap assignment, my unmatured friends, my bulatan gembira and lecturers yang garang tapi sayang lebih (markah tak lebih pon).

Proses pembelajaran tu tak pernah habis, so aku nak keep studying. Not necessarily term 'study' tu perlu ada formality, kerusi meja slide bagai. Nonono~ I want to learn about everything. Wanna feed my curiosity. And aku tak rasa semua yang kita nak belajar tu ada dalam internet yang serba luas pemandangan orang kata. Nooo tak sama.  Life and Learn-that 2 words must be together.



-

12 comments:

  1. Jelesnyaaaa! Sama laa. Lagi dua minggu nak hantar thesis! Ohh, bukan thesis. Baru project proposal je. And, research methodology langsung tak buat lagi. Huuuu

    Dah nak abes study ek? Jeles jeles! Tak sabar nak habes juga. Rasa akan rindu student lyfe? Itu dinamakan Graduation Goggles :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. wuu.. tak siap lg T.T. Naik juling mata dok mngadap bnda alah ni.. All d best for liyaa jgk. fighting!

      graduation goggles? that feeling.. :)

      Delete
  2. Replies
    1. akak..
      dh lama sampai..cantek.
      thanks banyaks2 :)*sori xsempat reply*

      Delete
  3. Waaa, nak habis dah! Sila bertahan utk dua minggu lagi kalau dah tak sabar nak habis. Hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah..jgn jelez.. ;p
      sedang bertahan dengan menderita wuwu T__T

      Delete
  4. bulatan gembira ? wahh.. dah lama tak buat...

    muhun kuatkan semangat ! ajaja fighting !! 2 minggu je lagi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah. gonna miss that much. buatlah kat alam maya ni, aku join.haha.
      apekata payeh jd naqibahnya?hehe
      insyaAllah.. :D

      Delete
  5. wah. tahniah hara. all the best. pas ni kau akan lalui dunia pekerjaan barangkali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. belum tahniah lg selagi blom grad,hehe. insyaAllah..doakan aku jd bos kau, hihi

      Delete
    2. haha.kemain. boleh2. mana tahu kan. hehe

      Delete
  6. wahhh dh nk abes dh..demn2x kejelezan di sini.isk

    ReplyDelete