Thursday 24 January 2013

Setia Hujung Mimpi

Hai, Assalamualaikum...

Alhamdulillah.. happy ending kisah aku dan exam2ku, hehe. Tapi result belum keluar pon, just feeling good for not meeting the term "exam" anymore after this. Well, at least dalam masa terdekat ni tak lah. And then, hoping for a good news for my internship placement. Tarikh masuk dah tak lama dah, tapi aku still terkedek-kedek duk cari tempat. Pray me a good place, amin.

Ok, enough with the study-thingy. Ni, nak story skit. Lepas je exam hari tu, aku balik rumah. Tup2, umi aku suruh kawin, and i dont even know the man! Aku fikir "why?! tiba-tiba pulak tu". Of course la terkejut.. Dahla dengan tak tanya apa2, and nervous gila kot time tu perasaan aku. I started to think of semua crush-crushes aku. Semua impian dan harapan just crash! berkecai~



Semua persiapan kahwin dah nak siap, aku just perlu datang duk sebelah mr. suami je. Everything was planned already! Time tu i couldn't think of anything.. aku macam tak ada hak langsung nak bersuara. Kenapa umi buat aku camni, wuwu... T.T. Bila aku dah hampir nak dipertemukan dengan family mertua,


Snap! putus camtu je mimpi aku. Arrghh, tak puas hati betul takdapat tengok sapela yang malang sangat boleh kawin dengan aku dalam mimpi tu.. hadooi. One thing to tell, mimpi ni aku alami just before aku tahu ada cerita Setia Hujung Nyawa yang tengah hot kat tv3 sekarang ni. After that, kawan aku bagila the downloaded cerita ni bagi aku tengok.. Aww, so sweet. Tapi, pergh.. mirip jee ngan mimpi aku.. and one thing aku tak mention is, keluarga mertua tu sebenarnya aku nampak jugak sikit, she is my mom's cousin and a datin! gulp. Aku harap beliau takdelah anak lelaki..wuhuu, scary.

ps1:haa..ambik ko. baru je habis exam dah mimpi kawin.apekah?
ps2: somebody help me with the blogger setting..macamana nak bagi ade few posts je kat main page. Aku dah tukar kat post setting tapi degil benda alah ni tak bertukar jugak


15 comments:

  1. Alaaaa, mimpi ke?!! Tak kira, sambung mimpi tu cepat! Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..nak wat camne, timing dia memang betul2 time nak jumpa laki tu..
      bangun2 tido je dah frust menonggeng

      Delete
  2. Aku pernah dengar orang kata, selalunya mimpi itu akan menjadi kenyataan

    ReplyDelete
    Replies
    1. heyy, jangannn. menangis tak berlagu aku nnti T.T

      Delete
  3. Terkejut jugak kalau mende tu betul2. Ingatkan ada lagi la femely yang siap2kan jodoh anak camtu. Hehehe. Kalau anak Dato', hensem, kaya, apa lagi Hara? Setuju je laa. Cewwah! Cakap senang laa kannnn? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah tukar kat Layout Setting still tak boleh? Pelik. Hmmmm

      Delete
    2. hahaha..tak boleh nak cakap lg camne. tengok keadaan.eh?

      Delete
  4. masa baca perenggan ke-3 tu aku dah agak dah, "ni mesti mimpi"..hahahaha

    ReplyDelete
  5. ingatkan umi buat 'prank' kat anak dia tadi.. huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..xde mknanya nak prank2 camtu.. xsempat nk prank dah kantoi agaknya

      Delete
  6. mimpi ke? haaa. tu aku rasa tak lama dah tu nak kawin hara hehe

    ReplyDelete
  7. ala..cepatnya mimpi habis.. patutnya, adalah klu lebih sikit.. hihi.. bulan bila ke..

    pergi kat setting, lepastu pilih post and comment, lepastu kat bahagian show at most, pilih lah nak letak berapa entry perpage. kemudian save. mcmtu je kot.. hhehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi, demand nak klu. siap ngan bulan pulak tu, hehe. kalaula boleh mintak2 kan..

      Delete